Dagen


Vilken sjukt seg dag det har varit..
Även när jag är riktigt sjuk brukar dagarna inte vara så här sega..
Idag har jag bara bråkat med huvudvärken.

Den försvann några timmar efter att jag vilat för att sedan komma tillbaka och slå ner mig.
Just nu känns det OK.. Men blir inte förvånad om den är tillbaka imorn när jag vaknar.

Varför?????



Ska faktiskt krypa ner i sängen nu.. Känns sjukt tidigt för att vara mig men nu är inte läge
för att hålla sig vaken tror jag...


Inte för att jag behöver mer sömn men...



Godnatt!!!




Kommentarer
Postat av: Madde

Du har inte funderat på att besöka en optiker? ;)

2010-02-01 @ 10:41:45
URL: http://madelenec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0