Om man ändå vore trött


så skulle man kunna lägga sig och sova....




Har inte hänt allt för möe denna kväll... Älsklingen och jag titta på en film förut, deadline.
Men den var la ingen höjdare.. Går självklart att se filmen men för min del var det inte möe
att hurra för.
Brittany Murphy hade för övrig huvudrollen i den filmen...
Men men,nog om det...


Skulle göra popcorn till filmen, vanliga jävla smörpopcorn.
Såna man bara slänger in i micron och så är allt bra efter typ tre minuter.
Brände inte ett enda jävla popcorn men vad händer??

Brukar alltid vara Christian som fixar popcornen.

Men hur svårt kan de vara??
Ne då luktar dom helt jävla fel och smakar helt konstigt.
Hur lyckades jag?? Jag brände ju fan ingen...

Jag ska helt enkelt INTE vara i ett kök tror jag!


Så nu vet ni det om ni inte visste det förut, jag är en katastrof i köket!!


Någon som haft en bättre kväll?




Kommentarer
Postat av: Jenilita

Ja nu ser jag att det är ögon grymt gjort har inte glasögonen på mig haha kram

2010-01-05 @ 07:52:43
URL: http://www.blonditamedfotboja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0