Uppe med tuppen


Eller kanske inte....


Älsklingen kände sig inte så kry idag när vi vakna, och tro fan att jag sitter och nyser som en tok nu. Jag hoppas verkligen inte att han blir sjuk för då är det ju kört för min del. Sist han blev sjuk så var han sjuk i kanske max 5 dagar medans jag kände mig utslagen i nästan två veckor. Jag har inte starkt immunförsvar kan man ju lugnt säga.
Men men, nog om snor.... Idag ska jag städa klart.. Annars står det nog inget på schemat..


satan nu hostar jag med....åååå



Godmorgon iallafall =)





Kommentarer
Postat av: aleeekz

naawe tackar :).

jadå den började bra och då ska den också sluta bra tycker jag :).

2010-01-03 @ 12:10:01
URL: http://voffsen.blogg.se/
Postat av: Bumbi

ja kvällen var toppen, en sötnos med, ska berätta sen;)



hahaha, christian känner sig alltför väl, erkänn att du tar lång tid på dig att göra dig klar :P haha



Hoppas du inte går o blir sjuk nu igen!

2010-01-03 @ 12:11:32
URL: http://sandralans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0