Vart tog sommarkänslan vägen?


Är det inte sjukt vad tiden går fort ibland?
Vet inte hur detta har gått till men helt ärligt så känns det inte som sommar.
Nu börjar väl kanske sommaren rinna mot sitt slut..

Men någon riktigt sommarkänsla har jag inte fått..
Dagar som det varit riktigt varmt har mer varit plågsamma.
Och jag vet att man ska inte klaga på värmen!!!
Men det känns lite som jag inte har haft tid med sommaren.
Nu kommer ju sommaren oavsett om man vill eller inte.
Men lite tråkigt att ha gått runt och känt så här...


När snön kommer så kommer jag väl gnälla och undra vad som hände med sommaren
haha...



En paus hade inte varit fel.. Även om jag skulle vara ledig några dagar så
skulle inte det hjälpa möe... En resa är precis vad jag behöver...
Som resorna jag gjorde förra året..

Bara åka, utan att något kan störa en.. det är vad jag skulle vilja nu..




Kommentarer
Postat av: Bumbi

Jag håller såå med, en resa är precis vad vi behöver igen!

2010-08-01 @ 23:45:00
URL: http://sandralans.blogg.se/
Postat av: Sandra

skulle med behöva en resa!

2010-08-02 @ 01:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0