Ett nattligt inlägg



Kom hem för en liten stund sen.. Och är inte trött för fem öre!!
Iallafall inte i huvudet.. Men kroppen känns bra seg och mina fötter
värker... Men det har varit en bra kväll.. Jag känner mig riktigt glad.

Älsklingen var vaken när jag kom hem med =) Men det dröjde inte många
minuter innan han tuppa av.. Fick iallafall pratat lite.
Vet ju inte alls hur det ser ut nu framöver.. Men vi är ganska vana att
gå om varandra vid det här laget..


Så till er morgonpigga människor där ute som läser min blogg kan ju se fram emot
inlägg som ni kan läsa när ni vaknar =P För jag kommer nog knåpa ihop en del av
inläggen framöver när ni sover =) Men kommer ju även bli inlägg när jag vaknar!!



innan jobbet idag



Kommentarer
Postat av: saanjic

gumman vart jobbar du? puss

2010-06-03 @ 00:54:29
URL: http://saanjic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0