En super god röra =)


Fick för mig att jag ville testa på att göra en röra... och jag är inte människan som
är någon höjdare på det där med mat...
Vilket innebär att jag inte ska exprimentera.


Men jag lyckades =)

Så blanda creme fraiche, en vanlig och en paprika chili..
Fin hacka en rödlök och blanda i.. sedan lite rökt skinka (jag tog smörgåspålägg och hacka
till mindre bitar)... Och tärna sedan ett paket fetaost...

Blanda..
Har säkert redan gjorts av någon... Men det blev super gott.. Käka med tunnbröd =)









Kommentarer
Postat av: Jennie - en av tjejerna på TTS!

Hej Tjejen!

Vi på The Twilight Series vill bara önska dej en Glad Påsk!

Titta gärna in på bloggen :)



Kram

2010-04-01 @ 11:48:56
URL: http://thetwilightseries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0