Än så känns det inte...



Men jag antar att det kommer imorgon!! Träningsvärken...
Mitt ena knä däremot känns kan jag lova... Speciellt när jag går eller har suttit
stilla för länge.. Men jag ska banne mig hänga i stången nästa torsdag med =)


Riktigt rolig träning även om det inte känns så jätte mycket som just träning.
Då det är så himla kul.. Blev dock arg på mig själv idag eftersom jag inte lyckades
komma upp riktigt på stången.. Men jag tänker inte ge mig i första taget.
Nästan så jag funderar på att leta upp en stolpe ute =P
Och denna gången så mådde jag inte illa heller efteråt, så det går allt framåt,
sakta men säkert....



Resten av kvällen tänker jag spendera framför någon serie
och bara ta det lugnt... Hoppas att inte huvudvärken kommer tillbaka.
Då den var påväg precis innan träningen att komma igen..






Kommentarer
Postat av: M

Det är helt rätt. Skam den som ger sej! Och lugn, bara lugn. Man sätter vanligtvis inte teknikerna det första man gör. Bakom mina tekniker ligger det litervis med blod, svett och tårar.. =]

2010-05-13 @ 21:25:19
URL: http://amadangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0