Gode gud...



Nu har jag varit vaken ett tag.. Jag bad älsklingen igår att han skulle
väcka mig idag.. Tror ni jag ångrade det när han väl väckte mig??
OM JAG GJORDE!!! Inte för att jag har blivit en kaffetant än. Och vill INTE
börja heller.. Men jag tror jag börjar förstå varför ni människor dricker
det varje morgon.

Jag tror inte att det finns något som heter morgonmänniskor, iallafall inte
om man ska gå upp innan tio. Och för att klara av att gå upp så dricker ni
den där äckliga drogen... Det kallar jag fusk!!!


Ne jag vill inte börja med kaffe... Men någon som har något annat förslag
på hur man kan fuska sig till att bli människa innan 06:00??

Jag skulle verkligen behöva veta =)





Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

haha svårt! för mig blir det kaffe :p

2010-05-28 @ 10:26:56
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0