Liljekonvalj, min favorit blomma


Min kära mor är och hälsar på idag här nere i göteborg.
Och som alltid har hon med sig blommor..
Men gissa om jag blev glad när jag såg att jag fick en bukett med
Liljekonvaljer
. Har fått det i stort sett varje år sen jag var liten.
Självklart blir jag glad annars också.. Men Liljekonvalj är min favoblomma,
och har alltid varit så länge jag kan minnas..
Nu menar jag ju såklart inte att jag tackar nej till rosor om någon
känner för att ge mig det =P



Visst är dom fina!!



Fick även jätte söta små disktrasor... Eller små blir dom väl inte sen
när man använder dom...
Men tycker dom är lite för söta för att
användas.. Dock måste jag lära mig att man inte kan spara på allting.







Kommentarer
Postat av: louice

Va söta vart har dom inhandlats =)?

2010-05-25 @ 20:45:18
URL: http://louicel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0