SÅ VAR DET TORSDAG!!!!



Som jag längtat =) Ska bli så himla kul att åka och träna sen.
Igår eftermiddag/kväll hade jag dock en fruktansvärd migrän.
Trodde nästan där ett tag att jag skulle trilla av pinnen.
Kanske inte va så illa, men det kändes så.
Och var rädd för att den skulle hålla i sig tills idag så jag inte
skulle kunna träna.


Men än så länge har jag inte känt av något =)
som tur är...
Älsklingen var ju så söt med och fixa mat åt mig sent igår kväll, inte för att jag
var speciellt hungrig.. Men då inte vatten, tablatter eller sömn hjälpte så
var jag tvungen att få i mig något.



Lillkillen och älsklingen imorses =)


Ska bli kul och se hur många blåmärken jag kommer hem med idag =P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0