Så var man hemma



Jösses vilken natt det var.. Önska att jag kunde skriva att jag fick min åtta timmars
sömn och mådde prima skinka när jag vakna. Men så blev det ju inte. Kämpade
som en tok med att somna igår kväll. Men så fort jag somna så var det hela tiden
något som fick mig att vakna. Folk som skrek utanför fönstret och skit.
När klockan var lite över tolv så var jag nästan gråtfärdig, ville ju bara få sova.
Men nej då..
Ne då kom grannarna hem och vandalisera trappuppgången för
att sen festa vidare i sin lägenhet.


Jag brukar inte bry mig om grannar festar och sånt.. Men inatt var jag så jävla arg.
Till slut somna jag (efter många många om och men) och fick sova hela två
jävla timmar!!!


Dock gick det förvånansvärt bra att komma upp 03:30 ändå..
Och nyss kom man hem.. så himla skönt.. Nu först börjar jag känna av tröttheten.



Kommentarer
Postat av: Bumbi

Misstänkte att något i planen gått snett när du ringde mig inatt. Hoppas jobbet gick bra iaf, och du kan nog inte riktigt helt gissa hur min natt slutade. Har inte sovit än, ska göra det inatt. Hoppas jag.

2010-05-30 @ 17:30:25
URL: http://sandralans.blogg.se/
Postat av: Travel and fashion

Hur gick det, Hur gick det? Nyfiken:-)

2010-05-30 @ 18:04:24
URL: http://travelandfashion.blogg.se/
Postat av: Natalie

Du skulle gått och skällt på dom! :)

2010-05-31 @ 16:43:51
URL: http://littlemisstiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0