TC tipsar



Tänkte vara snäll idag, eller jag är ALLTID snäll.. Men nu ska det ju inte
skrivas om hur snäll jag är. Utan tänkte ge er ett tips, kan hända att ni redan
känner till detta. Och isåfall kommer väl detta inlägg mest handla om hur efter jag
är.. Men det bjuder jag på =)


Har ni inte photoshop men vill kunna fixa roliga bilder till bloggen så
rekommenderar jag att ni klickar er in på denna sida www.pixlr.com
Det är helt gratis.. Bara öppna programmet, vill ni ha på svenska
så klickar ni bara på den svenska flaggan. Sen hämtar ni bara en
bild från er dator och så är det bara att börja greja =) Jätte enkelt!!
När ni sen ska spara bilden i er dator så måste ni döpa den till .jpeg
i slutet.. Så är det iaf för mig.

Lycka till...

Har ni blogg och lyckas få ihop någon snygg bild, skicka en kommentar med
eran blogg adress så jag kan kolla sen =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0