Hallen del 1



Älsklingen har smittat mig här hemma.. Så nu ligger jag med förkyld =(
Så himla typiskt när man inte har tid att vara sjuk. Men vi har iallafall fått spacklat hallen
idag och fick ta garderoben en gång till. Kommer få ta hallen en gång till med. Inga dåliga
hål det har varit i väggarna här. Men nu har vi äntligen fått ner dom två hyllor som satt i
hallen när vi flytta in. Dom satt på ett riktigt dumt ställe och passa verkligen inte in. Och alla
sju tusen små hål. Jag undrar hur mycket tavlor som hängt på dessa väggar egentligen. Det enda
vi kommer sätta upp sen är vår spegel.


Här får ni två bilder från hallen hur det ser ut nu.. Längtar tills vi kan börja måla =)
Vet inte om det syns så bra, men tror man ser lite iallafall vart vi spacklat...






Nee... nu ska jag försöka bli frisk..

Hoppas att ni haft en fin helg =)




Kommentarer
Postat av: Sofia - Sofias Inredning

Åh vad roligt med renovering! Jag vill nästan flytta till ett ruckel bara för att kunna hålla på o göra om! :)

2011-12-22 @ 15:28:30
URL: http://sofiasinredning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0