Ingen snö så långt ögat kan nå..



Än har jag inte sett det snöa här i göteborg... Kanske någon annan har?? Stundvis
kan jag känna en julkänsla.. Men den försvinner ganska snabbt. Och när man ser all
julskyltning så känns det på något sätt fel när inte snön är här... Vädret skrämmer mig
och jag kan inte låta bli att tänka på att det är väl vi, människan som bär ansvaret för
det här?? Iallafall till en liten del.Så som vi förstör jorden. Inte konstigt att jordgubbar
fanns att plocka i oktober,eller var det tillochmed november?? Ne det här är fel...



Nee.. nu ska jag krypa ner i sängen och grubbla vidare på det här..
Ibland tänker jag på tok för mycket på alla möjliga konstiga saker..


GoDnAtT!!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0