De här med frukost



Jag har faktiskt ALDRIG varit en frukost människa..
Men dom senaste dagarna har jag faktiskt tagit mig i kragen och ätit frukost..
Inte bara det, utan jag äter middag och kvällsmat med..
Mina matvanor har faktiskt varit HEMSKA... Och ibland har jag bara ätit
en gång om dagen.. SÅÅÅ INTE BRA...


Nu kanske jag borde tillägga att NEJ jag har inga problem med
med min vikt eller något sånt...
Utan det hela handlar bara om att jag har lärt mig äta helt fel..
Men nu har jag tänkt ändra på mig själv och jag är sjukt stolt över
mig själv... Att ändra sina vanor är INTE alltid lätt..
Än så länge är jag inte hungrig på morgonen.. Men fortsätter jag
att trycka i mig mat på morgonen så lär väl magen snart vänja sig..


Idag var jag så duktig så jag ställde mig och stekte ägg till frukost..

Ni kanske hellre hade velat ha en bild på äggen, men det kan ni få
nästa gång =P

 

Hoppas ni får en fin fredag =)

 

 



Kommentarer
Postat av: Suneeta & Chanel

Hoppas att du också får en fin Fredag!! :D

2011-01-14 @ 10:31:26
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Postat av: Derya Bahceci

Åh jag förstår inte att många inte kan ät frukost på mornarna. Jag vaknar med världens hungerkänsla jämt så det där är främmande :) hoppas du vänjer dig snart!

2011-01-14 @ 11:05:38
URL: http://www.kth.se/derya
Postat av: Sandra

hahaha nice bild ;) du e för go!

2011-01-15 @ 00:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0