Grönt te och en ny start?



Så nu är 2010 ett minne blott & 2011 är inne på sin tredje dag...
Sitter här och dricker grönt te och ska strax ta tag i dagen..

Ny start då.. Och det är väl nu som alla andra man ska rabbla upp vad man
har för nyårslöften.. Typ gå ner tio kilo? Sluta äta godis? Börja träna? Och bla bla
bla bla bla bla bla bla bla bläääää
...
Jag har inga löften.. Jätte bra för er om ni har det och lyckas hålla det.
Tummen upp verkligen. Men jag känner mig själv.. Plus, jag behöver inte gå
ner tio kilo, jag äter knappt godis.. Och träna kommer jag göra när jag börjar
köra pole dance igen.. Så nee.. jag kör på som vanligt och fortsätter att leva
mitt liv...UTAN löften
..





Och har du redan råkat bryta ditt nyårslöfte??
Glöm inte att det är måndag idag =)
Du kan börja om...







Kommentarer
Postat av: Linn

Sv; Det gör det nog. När jag kommit i ordning :)

2011-01-03 @ 19:24:48
URL: http://linnlowes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0