Jag hör inte hemma i köket



För FY FARAO vad det stinker i köket nu...
Helt ärligt så tror jag att det va mannen plats från början...
Vid spisen alltså.. Tror nog att det var någon sur gubbe som tröttna
och kom på att det skulle vara kvinnans plats..
Jag ska iallafall inte stå vid en spis...


Försökte mig på att göra en marinad.. Nu kan jag inte ens gå in köket
utan att vilja spy... Tack gode gud för att jag har Christian!!
Tror nog allt jag ska hålla mig till att måla naglarna istället =P
För laga mat är inget för mig...

Ne jag får helt enkelt gå och öppna fönstret... ändå har jag redan varit ute och
kastat det. Men nu stinker det i hela lägenheten.. Ursh.. Fråga mig inte vad jag hade i haha..







Jag som trodde jag skulle vara på bättre humör idag..
Haha det höll inte så länge...
Som tur är jag inte lika hungrig längre iallafall..
det såg svin äckligt ut...





Kommentarer
Postat av: Börje

Va nog dä dummaste ja läst på länge.

2011-01-04 @ 17:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0