Magsjuka och uttråkad



Jag är såå fruktansvärt uttråkad...
Sitter hemma och glor för att inte smitta någon annan.
Men om jag fortsätter idag att känna mig bättre så är det jag som går till skolan imorgon.. Jag
klarar verkligen inte en dag till hemma haha.. Om jag trivs i skolan?? Svar JAAA...

Brukar aldrig köpa tidingar.. För jag tycker dom är på tok för dyra och sen är det bara massa
reklam i dom = super tråkigt..... Men ibland händer det och nu var det väl lite tur också att jag
fick för mig att köpa en för några dagar sen =) Så istället för att glo in i väggen och vänta på
bättre tider så ska jag sätta mig och glo lite i tidningen.. Sen var det ett plus att den inte var
speciellt dyr heller...






Kommentarer
Postat av: HANNA

Hej! Skulle du kunna va så gullig och hjälpa mig med en sak..? Det står mer i mitt senaste inlägg "Minishopping!.. Igen". Tack så mycket! :)

2011-11-30 @ 16:30:51
URL: http://hannalovisasol.se
Postat av: Turid

Tack:-) Hoppas att du blir frisk snart. Vore kul att träffas igen!

2011-11-30 @ 17:40:41
URL: http://travelandfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0