Studiebesök på Hantverkscentum i Tibro



Japp igår var vi i Tibro hela dagen...
Skulle egentligen åka dit först nästa vecka. Men skolans rektor James Minard kunde inte nästa
vecka så vi fick helt enkelt åka igår. Var verkligen jätte kul, men det kändes som det var mycket
och ta in så man var rätt trött igår. Vi var ju inte bara där för studiebesök, utan för att vi ska inleda
ett samarbete med deras elever som vi påbörjar nästa vecka =) Vi ska nämligen designa en
pall och dom ska göra den.. Sen ställer vi ut på möbelmässan i stockholm 2012 =)
Ska bli SÅÅÅ KUL verkligen...






Innan har man designat stolar på Art College.
Och här kan vi se på sista bilden en av designerna från förre året tror jag det va.
Riktigt fina =)




Kommentarer
Postat av: Sofia - Sofias Inredning

Tack för din fina kommentar hos mig :)



Åh vad roligt att se hur de svarta stolarna blev, vi var i Tibro i September och såg stolarna men då var de inte färdigklädda. Riktigt snygga!



Jag har funderat av och an om jag ska söka Art Collage. Är du nöjd med utbildningen? Vad vill du göra efter? Är det att designa egna grejer bara eller är utbildningen bra om man t.ex vill bli dekoratiör/stylist?



2011-12-17 @ 18:44:08
URL: http://sofiasinredning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0