Vernissage del 1



Först ut så har vi våran lärare Björn Westerlund..Men vet tyvärr inte om han har någon sida.
Men jag får helt enkelt höra med han på onsdag =)






Här kan ni se tavlorna han ställde ut..
Temat var Rutten


Nu vet jag ju inte riktigt hur han tänkte.. Men det känns som människor som har eller håller på ruttna bort.
Min favorit är nog absolut den som håller på att spy, kanske för att det är den enda jag minns namnet på,
Evakuera...


Va tycker ni???

nästa konstnär kommer upp imorgon




Kommentarer
Postat av: Loyisen

Häftigt att vara på vernissage !! Men guud va läskiga tavlor han hade gjort och tyckte den med spy va värst, hur kan man komma på den liksom?! Undra va man tänker på när man gör dessa tavlor ..

2011-09-17 @ 21:41:03
Postat av: S

men gumman, jag vill oxå gå på venissage med dig, de måste vi göra.. MISS U


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0