Mini me



Spenderat natten hos min mamma och blivit bortskämd med påskmat =)
Men nu är jag i källby hos Christians föräldrar.. Och ska ta och fixa iordning mig för snart ska
vi in till stan igen. Blir en fika och kika in hans bror och hans tjejs nya lägenhet =)


Kika i genom gamla fotoalbum när jag var hos min mamma, så bjuder därför på lite mini me bilder idag =)
Tror jag var runt 3 år kanske på dessa =) Haha hur såg man ut som liten egentligen... Och på första bilden
om jag minns rätt så är det min mammas gardiner jag spökat ut mig med =)







Hoppas ni får en bra långfredag =)




Kommentarer
Postat av: Jennie ♥ - i det andliga/mediala och det fotografiska

sv: oh vilka minnen man får när man kollar igenom gamla foton :)

allt bra?

GLAD PÅSK! ♥

2012-04-06 @ 13:00:24
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0