Torsdagstema - Mönster



Inne hos artemilia så kan ni hitta dagens torsdagstema som är mönster.
Har inte hunnit sitta med något nytt mönster så tänkte visa er ett av dom första mönstrena som jag
gjorde i höstas. Ritade först för hand men har sen redigerat det i photoshop. Fixade det i photoshop
för ville mest se om det gick att rädda hehe. Hade inte skärt bitarna så bra, så vart lite jobb med det.

Den där blomman har förföljt mig länge nu.. Och har nog gjort den i alla tänkbara sätt..









Kommentarer
Postat av: Melinda

Haha, har blomman förföljt dig? Det kanske betyder nåt....det kanske betyder att du måste tatuera in den ;D För den va fin! Jag la upp din berättelse idag på bloggen, haha den var ju förjävla rolig! Fick mig ett gott skratt! Ha en fin dag!

2012-04-05 @ 11:26:45
URL: http://melindalin.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Jag fick en ny tid på torsdag och jag hoppas att resultatet blir bättre då! :-)

2012-04-05 @ 12:34:42
URL: http://isabellesdrommar.blogg.se/
Postat av: Sarah

Sv: Hehe ja, precis. Blev lite ledsen nu när jag upptäckte att jag hade för lite minne kvar i telefonen och inte kunde använda Instagram :( Ska installera igen när jag har köpt en ny :P



Vilket fint mönster! Jag brukar sitta och klura på mönster ibland men får aldrig riktigt till det. Det här var riktigt snyggt!

2012-04-06 @ 14:13:08
URL: http://sarahsandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0