Börjar veckan med lite ledighet

 
 
Här börjas veckan med ledighet..  Och det tackar man ju för. Har verkligen behövt sova ut efter det senaste.
Har fortfarande en läkartid som behövs bokas. Men jag drar mig för det. Gå till läkaren är nog bland det jobbigaste
jag vet. Men måste man så måste man ju. Så nu när jag kanske kan släppa allt annat så ska jag samla kraft till
att ringa och boka den där förbannade tiden. Det kommer ju kännas bättre när det är gjort.
 
Annars tänker jag bara stanna inne i dag och gå runt och plocka lite här hemma. Tända lite fler ljus med för det är
riktigt grått idag. Dagen började ju iallafall bra med lite åska, tycker det är så himla mysigt att sitta och lyssna på.
 
 
 
Hoppas ni fått en fin start på dagen =)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: johanna

var med och tävla i veckans blogg?:) http://johannaj.se/2012/august/veckans-blogg.html

2012-08-20 @ 13:49:45
URL: http://johannaj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0