Det här med almanacka

 
 
Igårkväll var vi en sväng i affären och en almanacka fick följa med hem. Det kändes som prio ett att köpa.
För om jag ska kunna hålla ordning på dagarna framöver så funkar nog dessvärre inte min vanliga metod, alltså
skriva-ner-allt-viktigt-på-både-det-ena-och-det-andra-pappret-och-helst-små-små-lappar-som-inte-går-att-finna-sen!
Dock har jag och almanackor ingen trevlig relation sen tidigare. Ne jag envisas (nästan varje år) med att köpa en.
Fyller i den flitigt för att sen ÖVERGE den!! Så ovärt då egentligen att köpa en. Men i höst tror jag faktiskt inte
att jag klarar mig utan den (för så har jag ju aldrig tänkt tidigare haha).
 
 
 
Fast vem vet, i år kanske små ben växer fram på
almanackan och den överger mig istället?
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Eleonore

Jag är likadan, köper en varje år och efter att ha fyllt i flitigt ett par veckor rinner det ut i sanden och den blir liggande :)

2012-08-26 @ 10:27:35
URL: http://fikamed.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0