En väska till min mobil


Här inne är jag inte så ofta för tillfället, av både den ena och den andra anledningen.
Men ni kan vara lugna ni som envisas med att kika in =P Bloggen har inte dött, den
vilar bara lite =)


Men nu till något roligare...
Jag har på tok för länge varit sugen på en väska till mobilen.
Speciellt nu det senaste då jag tyckte att det skulle varit himla smidigt att ha uppe på möbelmässan
i stockholm nästa vecka. Men alla små halsväskor jag kikat på, jaa dom har ju varit för små för
min samsung galaxy s2 =/ Men idag så kika jag in i en butik och råka få syn på en väska, som
egentligen nog inte är en mobilväska. Men gör man en liten knut så passar den utmärkt att ha runt
halsen. Plus att den är så stor så man kan få ner lite mer i den utan att den ska se ut som
den ska sprängas =P I LOVE IT






Här hittar ni väskan om ni e sugna www.boozt.com



Kommentarer
Postat av: p.

Hej! Vet du om den finns kvar eller vad modellen heter? Har också samsung galaxy s2 och har samma problem. Tack på förhand! :-)

2012-04-06 @ 12:48:14
Postat av: Matilda

Hej,



Jag har också försökt hitta denna, då den ser perfekt ut för min galaxy 3a som är för stor för alla "mobil väskor". Har den kanske utgått? Tacksam om du kanske har någon informaition om väskan :)

Hälsningar Matilda

2012-06-13 @ 21:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0