Bilder från nyårsafton



Eller jag kanske borde skriva nyårsnatten hehe... Blev dock inte allt för många
foton men så går det när man har kul.. Då glömmer man lätt av att man har med kamera.
Så fick bli lite foton med mobilen. Vi kom inte i säng förens vid halv åtta på morgonen.
"NÅGON" (nu vill inte jag peka ut någon sådär så nämner inga namn) hade små hyss för
sig dom sista timmarna. Och jag säger bara stackars Christians mamma hehe... Hon fick
knappt sova. Och jag höll mig vaken fast jag var redo att ge upp vid tre-tiden. Men hade ja
gått och lagt mig så hade jag nog inte fått mycket sömn heller. Och hade jag vaknat upp me
The Ring peruken bredvid mig så hade jag nog aldrig mer kunnat sova haha...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0