Måndag - en regnig sådan



Eller lite snöblandat, men mest bara regn. Fast det snöa förut.
Nä snö eller regn. Vädret är riktigt tråkigt här i göteborg. Och jag som många andra känner
väl att snön behöver inte komma alls. Jag menar, det passa ju inte på självaste julafton så va ska
det va bra för nu?? Hehe.. Ne snön får gärna komma. Men när det regnar och är halt så är det ingen
höjdare.
Men nog om vädret....

Måndag, tillbaka i skolan.. Känns bra. Körde kroki från 09:00 till typ 15:00. Man blev bra trött efter
ett par timmar. Kroki är super kul men det hade räckt om vi hade kört fram till lunch. Och när jag
kom hem igen så bestämde jag mig för att det skulle bakas scones. Så nu är jag mätt. Blev scones
och te till kvällsfika MUMS =) Och nu ska jag försöka hålla mig vaken iallafall till nio...




Ja det var min måndag det...
Hoppas att ni fått en SUPER bra start på veckan =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0