Det är ju Ernst ikväll

 
 
Ja, ikväll börjar ju sommar med Ernst kl åtta på tv4.. Det får man ju bara inte missa haha.. Höll på att
glömma av det men som tur satt jag och läste lite bloggar och blev då påmind om just detta. Vilken tur!! Kan väl
inte påstå att Christian delar mitt intresse. Och när jag nämner Ernst brukar han muttra något om "den där jävla
fucking Ernst" hahaha.. Just det ja, har ni hört att Ernst kanske ska ha sin egen tidning?? Jag har läst lite om
detta men vet inte om det stämmer. Vet ni något om det?? Då måste jag ju bara köpa den tidningen haha..
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Turid

Hi hi lite samma här hemma. Han e ju verkligen en allround man kan allt (bygga, lag mat å sy), är händig, ödmjuk trevlig och stilig. Konstigt att killarna inte gillar honom;-)

Svar: Haha aa han kan mycket den där Ernst.. Men det är ju mest på skämt han gör så för att retas lite hehe
theresreiman.blogg.se

2012-07-05 @ 23:13:16
URL: http://www.travelandfashion.blogg.se
Postat av: Turid

Jasså, tror du han skämtar:-) Tror han är en mjukis:-)

2012-07-06 @ 07:25:52
URL: http://www.travelandfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0