Gör din egen Day Home bricka

 
 
Förra veckan så var jag och kika i en second hand butik. Leta egentligen efter en tavelram men kom hem
med en bricka istället. Hitta även den lilla söta vasen som är med på bilden och en glasflaska. Så ivrig som jag
var så gick jag bara till närmsta affär och köpte lack. ALDRIG mer lack färg säger ja bara. Det har fortfarande
inte torkat helt =( Men kan inte låta bli att visa er heller =) Skulle inte tacka nej till en riktigt Day Home bricka.
Men denna duger gott och väl. Och brickan kosta bara 30 kr. Nu är jag dock riktigt sugen på att måla den
mattsvart istället. Sen köpte jag bara små runda träkulor som jag målade och limma på som fötter.
 
 
 
Så va tycks?
Jag är nöjd om den bara vill torka haha..
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia - Sofias Inredning

Åh vad fint! Gillade idén med fötterna! Tråkigt bara att färgen inte torkar, var det oljebaserad lackfärg du fick tag i? :/

2012-07-11 @ 07:56:37
URL: http://sofiasinredning.blogg.se
Postat av: Sarah

Åå, riktigt fin:) fötterna gjorde ju att den blev riktigt läcker:) hoppas lacken torkar snart bara;)

2012-07-12 @ 11:12:38
URL: http://sarahsandstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0