Hösten 2012

 
 
Jag vet, jag vet, jag vet.. Det är mitt i sommaren.. Eller nja, sommar är väl och ta i då det faktiskt känns
mer som höst här i göteborg enligt mig iallafall. Så det känns nästan som man redan har börjat burra ihop sig,
vill tända massa ljus och dricka massa te. Samtidigt som man springer inlindad i en filt och ser ut som en korv.
Ja ni kanske förstår hur jag tänker, eller har ni fortfarande hopp om sommaren??
 
Iallafall.. Blev så himla sugen på att ta in mer lila i inredningen i form av ljuslyktor,kuddar och annat smått och
gott när jag ser denna bilden. Nu funkar ju lila hela året tycker jag. Men kanske lite varmare lila inför hösten. Vill
ni ta det steget längre så passar orange riktigt bra att bryta av det lila med..
 
 
Bild lånad från Sköna Hem
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia - Sofias Inredning

Jättefint!! :)

2012-07-30 @ 11:00:51
URL: http://sofiasinredning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0