Söndag - En perfekt dag för att pyssla

 
 
För ett tag sen så köpte jag ju tavelfärg.. Och skulle tagit tag i det här pysslet för några veckor sen. Men så
kom saker ivägen och jag glömde av det lite. Men idag så tog jag tag i det lilla projektet =) Sen har ju det varit
perfekt väder med för att sitta inne och pyssla. Solen har kommit och gått. Och det känns som det fortfarande är
regn i luften. Så bjuder på två bilder så länge, för det är långt ifrån klart. Men så fort det är färdigt (om några dagar) så ska jag försöka få ihop ett litet steg för steg inlägg här på bloggen =) Om det blir bra vill säga hehe...
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Spännande!! Hoppas resultatet blir lyckat o du visar vad det är du kommit på :D

2012-07-01 @ 20:49:11
URL: http://hantverkaregatan.blogg.se
Postat av: Turid

Ser fint ut. Antar att du ska skriva gästernas namn med griffelkrita på sen?:-) HAr tänkt att göra en griffel/magnettavla jättelänge, men har så mång aandra projekt igång hela tiden.

Svar: Ja precis.. Fick syn på såna glas och tyckte det såg så himla snyggt ut. Blev dock mer jobb med det ään jag trodde och allt hänger väl på om glasen går att diska sen. Men det återstår att se =) Aa har med funderat på att göra det. Fast om det går den dagen man flyttar så skulle jag nog vilja ha en hel liten vägg med sån färg =)
theresreiman.blogg.se

2012-07-01 @ 21:55:40
URL: http://www.travelandfashion.blogg.se
Postat av: Turid

JA, man skulle haft en liten och lagom vägg som passar för det., borde stå på färgen om den är vattentålig? Vart såg du dom glasen?

Svar: Aa det hade ju varit perfekt, men återstår ju att se den dagen man flyttar =) Det står på biltemas sida att den går att torka av med vatten iaf.. sen behöver man ju inte kanske gå loss med diskborsten på foten precis hehe.. Oj, det kommer inte jag ihåg riktigt.. Googlade runt och fick syn på en bild bara...
theresreiman.blogg.se

2012-07-01 @ 22:06:09
URL: http://www.travelandfashion.blogg.se
Postat av: Sofia - Sofias Inredning

Spännande :) Ska bli roligt att se resultatet sen! Jag ska doppa lite grejer nu i dagarna, hoppas det blir bra :)

2012-07-03 @ 21:50:35
URL: http://sofiasinredning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0