Nattduksbord

 
 
I flera månader har vi letat efter nattduksbord... Men antingen har dom varit för höga,för breda, ja jag kan
fortsätta.. Men ni fattar nog. Sen har det ju inte varit speciellt lätt eftersom vi inte har så stort sovrum heller. Så
tyvärr så har nästintill alla vi tittat på varit förstora. Men så igår va jag med Christians mamma på rusta och hitta
ett litet mini kinaskåp. Det var ju bara så fint (även om det inte är äkta) och jag kunde inte släppa det. Så idag
var vi och köpte två stycken. Visst är dom lite små men dom var på rea så fick bara ge 299 kr st. Så det var helt
klart värt det. Nu ska vi bara få till en sänggavel med (det går sakta framåt här haha)...
 
Bättre bilder kommer om någon dag när jag fått iordning lite i sovrummet =)
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Turid

Ah så det blev ett sånt skåp till slut:-) Var hittade du dem?

Svar: Det köpte vi på rusta men är jätte litet, och inte riktigt som det du visa mig. Men ska spara till ett riktigt stort kinaskåp sen =)
theresreiman.blogg.se

2012-06-26 @ 10:48:44
URL: http://www.travelandfashion.blogg.se
Postat av: Turid

Ok, har för mig de var från Ellos de jag visade. Ett stort blir nog jättefint!

Svar: Ja det var det nog.. Detta var bara något vi köpte för vi behövde små nattduksbord. Men ett stor får vänta eftersom det går väl på runt 15 000 ungefär.. Och så får det bli den dagen man flyttat till större =)
theresreiman.blogg.se

2012-06-26 @ 11:32:38
URL: http://www.travelandfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0