Tillbaka!



Försökte komma in på bloggen här om dagen men gick inget vidare?? Så bloggen har fått vila i helgen.
Hemma i Lidköping hann jag med en hel del. Grillning. Fika med vänner. En vinkväll. Studentfirande och för lite
sömn. Och så en hel del annat med. Var väldigt skönt att komma hem i torsdags även om jag tog tåget redan
kl 6 på morgonen. Så helgen har varit lugn förutom idag då jag fick för mig att börja storstäda och rensa och
packa ner saker som inte används. Christian såg inte jätte nöjd ut till en början hehe. Men när det är gjort så
känns det ju så mycket bättre sen. Nu ska det bara tvättas imorgon med.






Hoppas ni haft en fin helg och fått ladda upp med massa ny energi..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0