Vilken morgon



Eller jag kanske borde skriva förmiddag.... Upp tidigt och iväg för att post dom här trycken till en tjej.
Väl vid kassan så får kassörskan sig ett gott skratt. Ja för där står jag och fråga om hon kan väga kuvertet
en gång till för säkerhets skull... Men det hade jag ju glömt hemma så det var ju bara och vända om och gå
dit igen. Sen tvättat hela förmiddagen och ska snart dit igen och hämta det sista. Jag skulle varit klar med
tvätten för typ två timmar sen om det inte vore för att jag glömde slå på värmen.

Hmm.. skulle inte vilja påstå att det går något vidare bra just nu haha.. Undra vad jag mer har glömt egentligen??







Kommentarer
Postat av: Sarah

Är på slöjden

2012-06-04 @ 14:39:58
URL: http://naomi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0