Ingen rubrik idag



Huvudvärken är ett faktum just nu.. Och alla tankar och ideér kommer snart börja
rinna ut genom öronen eller något. Helt plötsligt kändes det som jag gick från "mycket att göra"
till "ännu mer att göra"... Vi håller ju redan på med ett stort projekt i skolan (drottning silvias
barnsjukhus).. Och idag fick jag reda på att jag måste fatta ett beslut om mitt slutprojekt och
börja fundera kring det. Senast nästa vecka måste jag in och prata om projektet med rektorn
och då har vi inte ens avslutat det här projektet vi håller på med nu.. Och egentligen så börjar vi
inte med slut projektet förens om 3 veckor.. Men vissa saker måste vara klara innan dess..

Så just nu känns allt väldigt rörigt i mitt huvud.. Då listan på saker man ska göra är längre än
bara två projekt. Men det här ska allt gå. Ska bara schemalägga mitt liv =P Kanske känns
bättre när man får ner alla tankar på ett papper med =)




Så bjuder på två gamla bilder fotade av min kusin idag..

Nu ska jag försöka reda ut röran i mitt huvud =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0