Magsjuka


SLUTA LÄS HÄR OM DU ÄR KÄNSLIG!


Mådde prima i måndags och även när jag gick och la mig.. Men vakna kanske vid två och mådde
illa. Trodde att jag mådde illa för att jag var trött så somna om. Men icke sa nicke.. Vakna igen och
in på toa där jag rent ut sagt spydde ner hela duschen. Efter att jag fick bort all spya från golvet
så spendera jag resten av natten och morgonen vid toaletten.. Är inte känslig mot att spy men när
det inte finns något kvar så är det jävligt segt. Drack vatten som en tok för att ha något att spy
upp. Gillar inte alls smaken av galla, men åå andra sidan vem gör det??

Om Christian va snäll och höll upp håret åt mig?? Nepp han behandlar mig som om jag har spetälska
hahaha.. Fast han har iallafall varit så snäll så han köpte blåbärssoppa åt mig.. Igår kunde jag dock
inte få i mig något annat än vatten.. Och feber på det som tack gode gud har gått över tills idag.
Men om jag mår illa.....

Så jag kanske återkommer imorgon med ett inlägg... Om jag känner mig mer levande vill säga..






Kommentarer
Postat av: Isabelle

Men fy! Hoppas du mår bättre snart! :-)

2012-03-21 @ 17:52:48
URL: http://isabellesdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0