Punktligheten själv?



Igår hade vi föreläsning på förmiddagen och fick då en liten uppgift att sitta två och två
och på några minuter skriva några rader om den andre.
För att tex skriva om sig själv är ju inte alltid det lättaste. Jag tycker iallafall att det är en pina haha.
Speciellt om man ska skriva något bra. Inte för att det inte finns saker jag är bra på. Men när man
sitter där och ska skriva så tycker jag helt plötsligt att se ser så löjligt ut. Lite svårt att förklara men
ni förstår säkert vad jag menar =) Så istället för att skriva om sig själv så fick vi skriva om någon
annan. Jag och Emelie skrev om varandra och här är hennes ord om mig =)

"Theres är sprudlande glad som förgyller vardagen med sin härliga Lidköpings dialekt och ordval.
Theres har ett stort kreativt flöde som utförs med stor precision och uttållighet, och en tjej som
är punktligheten själv. Theres har även alltid en hjälpande hand till låns"

Roligt att läsa hur någon annan uppfattar en =) Hehe kanske inte ser mig själv som punktligheten själv.
Fast åå andra sidan så är jag ju absolut inte någon tidsoptimist, eller jo det beror nog helt och hållet
på vad det gäller =P Och när hon skriver om dialekt och ordval så tror jag hon syftar på "möe" =)
Som betyder mycket för er som undrar =)






Kommentarer
Postat av: Turid

Det var fint skrivet! Sånt blir man glad av!:-)

2012-03-31 @ 19:39:43
URL: http://travelandfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0