screentryck - hittepå fågel



Hade tänkt blogga igår.. Men låg i världens migrän.
Fortfarande seg i huvudet men hoppas på att det värsta är över nu.. Iallafall så har vi hållt på
med screentryck i skolan denna veckan.. Så roligt verkligen!! Uppgiften har varit att göra ett
tryck till en kudde. Har inte hunnit fota den än så den får ni se sen när jag får hem den. Men sen
gjorde jag även "hittepå fågeln" (som fick bli hans namn) och tryckte på linnen och en kudde.
Kanske inte riktigt min grej att rita på det här sättet men blev riktigt nöjd. Så här är ett av linnena.
Ska visa er kudden med någon dag, den blev hur bra som helst =)








Kommentarer
Postat av: Isabelle

Supersnyggt! :-)



Sv: Jag med! Alltid innan läggdags tänker jag på allt man kan pyssla med och vill helst sätta igång på en gång! :-)

2012-03-28 @ 17:25:14
URL: http://isabellesdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0