Monday

 
 
Den här dagen har känts låååånnnng... Och super tråkig när jag insåg att jag skulle komma på en middag åt
mig själv. Det är ju sjukt segt att laga mat till en själv. Och jag som inte ens tycker det är kul att laga mat i vanliga
fall.. Var även sjukt trött tidigare ikväll men inte nu när jag borde gå o lägga mig.
 
Ne... thanks lord att Christian kommer hem imorgon..
 
Längtar till torsdag med.. Så man kanske kan börja julpynta lite.. Hitta detta super söta pysslet på pinterest.
Nu är jag sugen på att gå på loppis och köpa massa gamla böcker..
 
 
Bild lånad från pinterest
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Häftigt pyssel du gör! och tack för kommentaren! ;) kram

2012-11-29 @ 15:40:07
URL: http://underbartonormal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0