O.n.s.d.a.g

 
Sitter här med en kopp te och känner mig fortfarande helt inte hundra.. Jäkla feber till att komma och gå.
Men med lite alvedon så ska det nog gå. Ute känns det nästan som natten, riktigt grått och trist. Så nu längtar jag
redan tills ikväll då man får komma hem och tända massa ljus =)
 

Trots feber och nästäppa känner jag mig riktigt glad idag!! Sitter här och räknar ner dagarna, men snart så =)
Vet att vissa kanske är väldigt nyfikna på vad det är som ska hända.. Och när dagen kommer så kan jag inte låta
bli att tro att många kanske bara - jaha var det bara det.. Hehe.. ja för andra så kanske det inte är så märkvärdigt.
Men bloggen kommer fyllas med en HEL del annat än inredning sen framöver. Så mycket kan jag iallafall dela med
mig av nu =)
 
 
 
Hoppas ni har fått en fin start på dagen..
Och har ni nu inte det, tänk om och gör resten av dagen SUPER!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0