Art by TC

 
Vilken härlig överraskning jag fick nu i kväll.. Fina Turid har lagt upp bilder från sitt hem och där visar hon även
upp screentrycket som hon köpte av mig för ett tag sen. Det är alltid lika kul att få se det man gjort hemma hos
någon annan. Ni finner hennes inlägg här så kika in hos henne vet jag =) Min kreativa sida har fått vila ganska
mycket under sommaren. Men så fort jag får lite ordning på mitt schema så kommer det nog hända en hel del.
Det finns få ex kvar och ni hittar dessa här och här finner ni Hittepå fågeln..
 
 


 
Nu ska jag fortsätta att kurera mig här.
Har verkligen fullt upp i veckan och har inte tid med den här
förkylningen..
 
Hoppas ni haft en super fin helg!
 
 

Kommentarer
Postat av: Turid

Din tavla passar perfekt ihop med lampan:-) Ser fram emot att få se hur ditt fina skåp blev:-)

2012-09-03 @ 12:07:47
Postat av: Turid

Tänkte bara säga att bilderna på lampan och tavlan spreds vidare till denna blogg:-) http://baciatutti.blogspot.it/2012/09/ha-begar.html#comment-form

Krya på dig!

2012-09-04 @ 21:46:43
Postat av: christin

amen åh, jättefina tavlor!!!

Svar: Tack så jätte mycket =)
theresreiman.blogg.se

2012-09-05 @ 20:53:05
URL: http://harts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0