Förkyld

 
 
Så har man åkt på en förkylning och ligger här hemma och snorar och nyser.  Kände redan i torsdags
att jag började bli trött i kroppen. Och igår morses så var det kört. Hade ju tänkt att fortsätta måla vitrinskåpet nu 
i helgen. Men det är bara vila som gäller hur tråkigt det än må vara. För i veckan som kommer har jag inte tid att
vara sjuk. Som tur köpte jag en bok för några dagar sen som jag får roa mig med, sen har jag även ett nr av Hus &
Hem som jag inte hunnit kika i..
 
Fick även en söt krya-på-dig-blomma igår av Christians föräldrar.. Jag hoppas ni får en fin semester!!
Och tack så jätte mycket för blomman. Den piggar verkligen upp..
 
 

 
 
Nee.. nu ska jag fortsätta läsa lite..
 
Hoppas ni har en fin helg!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0