Kvällsfika

 
 
Idag tog vi oss i kragen här och rusade till färgaffären när Christian sluta jobbet. Så nu har vi all färg som
vi behöver.. Så i helgen ska jag försöka få ordning på vitrinskåpet. Veckan har varit full med jobb och resterande
tid tar jag det bara lugnt. Vill ju gärna bli frisk så snabbt som möjligt så man får tillbaka sin ork. Innan vi begav oss
hem så handlade vi med lite fika. Så fika och några avsnitt av ghost adventures har vi ägnat kvällen åt.. Och snart
blir det sängen.. Det är ju en dag imorgon med..
 
 




 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh wienerbröd!! Det är något man saknar här i Italia! Jag ska nog också måla i helgen. En kista som ska bli turkos!=)

2012-09-07 @ 14:15:11
Postat av: Jasmine

ååh wienerbröd!! Det är något man saknar här i Italia! Jag ska nog också måla i helgen. En kista som ska bli turkos!=)

2012-09-07 @ 14:15:48
URL: http://baciatutti.blogspot.it/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0