The hobbit

 
 
Igår gick vi och såg The Hobbit på bio.. Christian fick bestämma så det blev i 3D och high frame rate.
Hade jag fått bestämma hade vi lika gärna kunnat se den hemma haha.. Det där med 3D är inte riktigt min grej
då glasögonen är på tok förstora så emellanåt ser jag typ dubbelt =/ .. Sen tyckte jag väl inte kanske riktigt att
den var biovärd. Absolut går den ju att se på. Men den var lite för seg för min del. Men Christian gilla den iallafall.
 
 
 
 
 
 
Hahaha, jag höll på smälla av när jag insåg mitt i filmen
att det kommer ju två filmer till, så i denna filmen får man ju inte se något riktigt slut.
Jag tror det var efter det jag funderade starkt på om jag skulle försöka somna haha.
 
Men eftersom jag nu sett första filmen så kommer jag antagligen gå på bio
på dom två andra bara för att =P
 
 
 
 
 
Ne nu ska jag återgå till städandet..
 
Hoppas ni får en bra start på helgen!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0