Let the Planning Begin!

 
 
 
Började lite smått i vintras egentligen.. Men nu har jag äntligen tagit tag i det igen! Japp, här ska det
planeras bröllop för hela slanten.. Kommer inte dela med mig av något datum än på länge. Ett datum är satt men
i nuläget så kan det ändras ganska mycket. Det är ju så mycket som spelar in. Och här i Göteborg måste man
verkligen vara ute i tid med att boka vissa saker. Så det där med datum är lite svårt att säga hur det blir ens.
 
 
 
Jag började ju med att göra en egen planerings pärm (den är fortfarande inte klar) i vintras. Men jag är så
himla osäker om jag ska fortsätta med denna. Kanske hade varit bättre med en A4 pärm? Sen är jag så sjukt
sugen på att beställa en riktigt bok.. Typ Martha Stewart's keepsake wedding planner eller någon annan. När jag
googlar runt hittar jag massor av fina. Men ingen som går att få tag på. Sverige är lite tråkigt på det viset.
 
 
 
 
 
 
 
 
Fast det är kanske roligare med något man gjort själv?
Hmm.. Vad tycks??
 
 
 
Haha.. så som jag velar med saker ibland så tror jag nästan att
detta bröllop kommer ta år och dar innan vi kommer till skott =/
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0